Esralacn Bugün şeker yüklemesi yaptırdım kızlar ve gebelik şekeri çıktı hemen endokrine görünmem gerektıgını söyledi doktorum çok panik oldum gebelik şekeri olan varsa lütfen bana deneyimlerini aktarsın 😔
mlkkk Esralacn hamilelikte çoğu kadında olan bi durum endişelenmeyin diyetle ve gerekirse insülinle dengelenir
Gizemshn Esralacn bende ilk ogredigimde senin gibi olmuştum canim ama korkulacak birsey yok allahin izni ile.. diyetisyenle başlarsın ilk önce düşmezse insüline başlatırlar zaten merak etme zaman geçiyor. Degerlerin kac çıktı
Glysrcn Esralacn diyet uygulayacaksınız eğer diyetle düzene girmezse insilün başlanır. Ben diyet yapıyorum başlarda zorlandım doymuyordum ama artık midem küçüldü sanırım . Kilo almadım şişmedim ödem tutmadım en iyi tarafı bu oldu kendim için ağırlaşmadım yani.bebeğim iyi olsun yeter ki❤️
BirMuallime Esralacn korkmayın benim de şekerim var galiba suyum fazla bebek kilolu ben diyete başladım siz de yediklerinize dikkat edin doktora gidene kadar sık ve az yiyin şeker hastaları neler yiyebiliyor onları araştırın.
Esosun Esralacn vallahi bende aç geziyorum yarın da şeker testi yaptırcam dün de tansiyon ilacı yazdı doktor ben de tansiyon için aç geziyorum vallahi 🤦🏼♀️ Ya normalde diyette hiç gocunmam ama hamilelikte insan çok acıkıyo yaaa
Gizemshn Esralacn korkutmak istemem ama baya yüksek cikmis ihmal etmeyin mutlaka diyetisyene yolllayacaktir düzenli uygulayın. Pirinc muz patates beyaz ekmek gibi seker oranı yüksek herseyden uzak durun
Gzdsrm Canim hemen doktora git muhtemelen diyet verir onu uygularsin gecmezse insulin benim degerlerim senden yuksekti 1 ay diyet uyguladim hala yuksek insuline baslicam malesef