[silindi] mel87 38+2 Bizim de hala kesin bir ismimiz yok 😂 Bende bekleyeyim burda 🖐🏻 Cinsiyetimizi öğrenmedik ama erkek ismi olarak aklımızda Yiğit, Hamza var. Kayınbabam da Birbey demişti. Fikir olsun en azından size de
Gurbet06 Yigit Emir Ata Kaan Atakan Uraz Umut Demir Asaf Ege Batuhan Fatih Ayaz Yagız Doruk Dora begendiklerim bunlar 🤭 biraz cok ama 🙈 insan karar veremiyor 🙄☺️☺️ eli ayagı duzgün saglikla dünyaya gelsinler insallah bebislerimiz 🙏🙏
merve1212- Ben Selim koyacağım inşallah. Onun dışında Kerem, Erdem, Barış isimlerini de çok beğeniyorum 😍