Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır vajina alt bölgede ağrım var idrar da yanma falan yok her hangi bir enfeksiyon durumum da yok böyle bir ağrı yaşayan var mı. Nette araştırdım ilk gebeliklerde rahimin elastik olmadığından dolayı bu tarz gerilme ve ağrı olabiliyormuş doktor kontrolüme daha var sizler böyle bir şey yaşayıp paylaşırsanız sevinirim. İyi akşamlar herkese