Doktoruna sorsan daha iyi olur yada aile hekimine. Ama parolanın bi zararı yok diye biliyorum benm doktorum başım ağrıdığında içmeme izin veriodu tabi her ağrıdığında değil ne yazıkki biraz dayanıklı olmaya gayret edeceksin bu dönemde .. nane ve lavanta yağı gibi yağlar kullanmaya çalışabilirsin gerçek anlamda baş ağrısını geçiriyor ve rahatlamayı sağlıyor ..