Bende 27 haftalığım geçenlerde bu yüzden acile gittim bebeğimin hareketleri 2 gündür azaldı diye , ebe normal dedi 30. Haftadan sonra çok oynuyorlarmış ultrasondan da doktor baktı kalbi atıyordu çok şükür , yani canım arada hareketlerinin azalması normal bu haftalarda tabi yine çok tedirginsen doktora görün