BusHa Hafise Kuplu emzirme atleti kesinlikle. Hem sütyen derdinden kurtulursun hem de atlet. İkisi bir arada
Mervee26 Hafise kendinize dikkat edip sıcak tutacaksınız nasılsa sütyen üstüne atlet giyersiniz diye düşünüyorum. Geçen hafta iç çamaşırlarını inceledim. Sütyen gereksiz geldi, kuplu emzirme atleti aldım
Burcinisp88 Hafise ben sütyenle daha rahat etmiştim. Atletin üstüne bide giyiniyorsun. Ter basıyor iyice 😀
cansugrn Busbus58 kesinlikle ben hamileligimi ögrendgmden beri sütyen takmadm desem yeridir🙂 normalde de kullaniyodm ama genelde evde smdi disarda da sporcu sütyeni takyrm cok rahat😃
BusHa Hafise LCW’den aldım ben. Daha doğum yapmadım ama şimdiden kullanıyorum. NBB’ye de bakabilirsiniz ☺️
YaseminBatrk Bence de en iyisi emzirme atleti . Sütyen derdi yok . Küpsün kullandım ben göğüs pedi kullanmıştım . Şimdi gene öyle aldım . Kilolu bayana kulplu atlet sanki dar gibi 🥰 (yani bana dar gelmişti gözüme almadım )
Hafise BusHa asla sütyen takmıyorum evdeyken ruhum sıkılıyo takınca 😁 o yüzden atlet alırım muhtemelen ne zormuş hamilelik herseyi dert seçenek cok para yok zam çok 😁😁
cansugrn Hafise benimde gögüslerim minik 75 takiyorm asiri da büyümedi hala oluyo camasirlarm ama biraz sıkıyo sadece o.yüzden sporcu sütyenler cok rahat🙂