annepamuk Şuan 27+6 yım 2 gündür şiddetli kasık ağrım var ve 3 4 gündür aşağıda baskı hissediyordum ben baş aşağı baskı yaptığını düşünüyordum ama meğerse poposu varmış orda baskı yapan poposu yani. Doktor istirahat et böyle devam ederse erken doğuma sebeb olur dedi. Nasıl döndürebilirim yapılabilecek birşey var mı . Veya bu durumu yaşayanlar ne kadar zamanda düzeldi neler oldu
Mommmyyy annepamuk benim de tam tersi 24. Haftada doğum pozisyonuna geldi ama dönmedi de dr yapacak bir şey yok istirahat et demişti 32 olduk hala aynı zaten dönmesin de bu saatten sonra
Mores annepamuk haftada baş gelişti 32. Haftada makat geliş oldu şuan 34teyiz hıçkırıklarını (başını) altta hissediyorum. Döndü mü emin olamıyorum. Haftaya kontrole gitcez o zaman belli olur heralde. Doktorum dönüşleri normal karşılıyor daha vakti var keyfine göre takılsın diyor. Bende hep en hayırlı zamanda en hayırlı doğum şekliyle sağlıkla kucağıma alayım diye dua ediyorum. Bazı uzmanların el yordamıyla bebeği döndürebildiği yada secde gibi pozisyon alarak annenin döndürebileceği söyleniyor ama nedense bana hep bebek başrolde gibi geliyor istediği gibi içerde oynuyor 🤗😅
annepamuk Mores bende hıçkırıkları altta hissediyorum ayağa kalkmaya gelmiyor ama hemen güm güm vurmaya başlıyor. Popo daha mi ağır basıyor bilmiyorum . Dr rahim ağzı kalınlığı iyi ama böyle devam ederse erken doğuma sebeb olur dedi hayırlısı olsun inşallah diyelim
Sevgiinur Mores benim 34 de dönmüştü kendiliğinden ama tabi ben çok yürüyorum etkisi varmı bilmiyorum
Mores OzgeSahin2 hıçkırınca elimi karnımda gezdiriyorum hangi yer daha güçlüyse orda olduğunu hissediyorum ama yine de emin olamıyorum
Hilal2205 Benimkide 3 aydır yan duruyor döner mi sizce? Daha bugün kontrol vardı doktorda şaşırdı daha dönmemiş diye bende endişeleniyorum bu arada 27 haftalık hamileyim
annepamuk Hilal2205 27 de de dönebilir ama genelde 30dan sonra dönüyor diye biliyorum . Daha dönebilir yani canım
Biyolog-anne annepamuk bende henüz araştırmadım ama okunacak dualar yapılabilecek egzersizler var diye duymuştum dönmesi için
1haziran annepamuk benimde cnm saf makat gelişinde popo aşagıda dik şekilde ayaklar yüzünde bi kaç gün önce bende post açmıştım bununla ilgili ama bnm doktorum erken doğum olur falan demedi sadece sana rahatsızlık verir kasıklarında belinde ağrı olur dedi bide bnm bulantılarım başladı yine bununla birlikte. Bnm bebeğimde tamamen sağda inşallah pozisyonlarını değiştirirler 🙏
annepamuk 1haziran işte ben tam olarak o kasık ağrısını hissediyorum bazen fazlasıyla şiddetli oluyor
busratunk2 annepamuk valla ben ayaklarımı kanepeye koydum vücudumuda baş aşagı sarkıttım genede dönmedi
Edae annepamuk 32. Haftada makat geliş olarak döndüğünü öğrendim haftalardır hala makat geliş. 37.haftadayız yarın kontrol var döndüyse çatı muayenesi dönmediyse sezeryan günü verecek doktorumuz. Benimki de bazen yan durdu bazen makat geliş
1haziran annepamuk evet bendede öyle bide bebeğimin hareketleri kısıtlandı gibi hissediyorum bi kaç hafta öncesine göre net değil fazla hareketli değil…. hareket ettiğindede rahmimde hissediyorum
annepamuk 1haziran kaç haftalıksın şuan . Bende rahmimde baskı hissediyorum . Baskı başladığında baş aşağı döndü diye düşünüyordum ama popoymuş meğerse
Gglhtrk Bende de bir kere olmuştu gerçekten çok rahatsız edici bir pozisyon ,doktorum hemen ultrasonla bakmıştı sıkıntı yok dedi ama progesteron takviyesi vermişti,erken doğum olabilir falan demedi.
annepamuk Gglhtrk dr bana da demedi aslında ben sordum erken doğum riskim mi var diye. O da şuanki rahim ağzı kalınlığı iyi ama böyle devam ederse erken doğuma sebeb olur dedi