_zynp_35 Arkadaşlar bebek maması kullaniyormsnuz . Yada kullanmak zorunda kalırsanız hangisini tercih edersiniz bebek maması hakkında bilgisi olan var mi
Burcuaakyool _zynp_35 emmez belkı doğumdan sonra dıye Aptamil yenı doğan aldım bır kutu kullanmadım daha