Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar 🐥 bugün benim adetimden 2 gün geçti sağlık ocağına gittim kan tahlili için aile hekimim yarın kan günümüz yarın bakalım dedi geçen ayda 11 gün geçti ve inanılmaz bir şekilde hastanede kan verdim hastane kapısından çıktığım anda adet oldum sizce yarın verdiğim kanda 3 günüm geçmiş oluyor hemen belli olur mu