Bende bekarken de göğsümden sıvı geliyordu ama bazen sıkınca fışkırıyordu resmen 😄 o zaman garip geldiği için korkmuştum doktora gittim testler yaptırdım. Bazı kadınların süt kanallarının yapısı farklı oluyor normal falan demişti doktor. Hamileliğimde de sıvı hala var ama bekar halime göre daha az olduğunu farkediyorum