Yakamoz1325 Arkadaşlar 16 haftada cinsiyetini öğrenip detaylıda farklı çıkan oldumu yani yanılma yapı varmıdır
mom6565 Yakamoz1325 canım iki ablamın degsiti biri 7 buçuk aylikken kız bildiği aslında erkek olan bebeğini öğrendi.diger ablamda 6 aylikken öğrendi kız zannettiği oğlunu öğrendi ikiside doğumda erkektiler yani tamemen doktora bağlı bir durum bu
Yakamoz1325 Ya benimde içimden hep erkek geçiyor burdaki arkadaşlarda baktı herkes erkek dedi bugün doktora gittim doktor bana değil Hala’ya söyledi bana sürpriz olduğu için ondan tam soramadım yüzde kaç diye