Ben sebamet aldım hem fiyat normal hemde kalitesi tartışılmaz.ama ebebekden bayağı bugün indirimden netten alışveriş yaptım.kesene göre ne uygunsa onu al canım o şampuanda bence kötü değil.hepimiz dalinle büyüdükte sonuçta mustela mi vardı bosverrrrrr 😃kalıp sabunla yıkanan çocuklarda ölmüyor sonuçta