Gigy Kubraaaaaaae 16.haftada kelebek çırpması gibi hissetmeye başladım 20 de tekmeler başladı ,bu yapısal ve karın kaslarıyla alakalı tabi biraz 😊
Sermec27 Kubraaaaaaae evet ilk oğlumı 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğluma hamileyim 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım 19 haftalık hamıleyım net hissediyorum ama ben 2 gebelikte de 46 kıloyla hamile kaldım 🥰
Duygu3437 Kubraaaaaaae 17 değil ama 18de pıt pıt hissetim ama çok hafif bir dokunuş 22den sonra daha netleşti şimdi 27 yim asıl şimdi tekme yiyiyorum hiç durmuyoruz 😂
Ftmaydn Kubraaaaaaae ben 17. Haftada hissetmeye başladım. Pıt pıt diye şuan 32. Haftadayım hiç durmuyor şimdi kaburgamı kıracak o kadar sert vuruyor 😂
Bittercikolata Kubraaaaaaae sırt üstü yatıp kendimi dinlersem pıt pıt oluyor ama normal rutin hayatta hissedemiyorum daha. Ama en net hissettiğim şey bı yere toplanıp taş gibi oluyor minicik şey bunu nasıl başarıyorsa🤷🏻♀️😂