Arkadaşlar dusugumden sonra kanamam uzun surdu.1 ay sonra adet oldum 20 gün olacak nerdeyse ama kanama olmadı lekelenme şeklinde geldi hep tam bitti dicem tekrar geliyor hatta biteceği yerde kanama şeklinde gelmeye başladı bu düşükle mi ilgili sizce çok uzadı cunku ya da dusuk sonrası ilk adette olan bi durum mudur