3 kaybim oldu genetik ve kan pıhtılaşması testi yapildi onceki sorumda vardi sonuclar. Bugun doktora sonuclari göstermeye gittim. Suan coraspin 100 mglik kullanmaya basla hamile kalinca 150lik ve ayriyeten yüksek doz igne kullancaz dedi. Ve bana ocean methyl balance diye destekleyici ilac verdi iki aylik bu ilactan kullanan var mi? Ne gibi etkileri var internette pek bi kullanici yorumu bulamadm da