Bende betül hanimin hastasiyim 31 haftaya girdik mesajlara cevap xok geç veriyor randevuda bana teledinu gösterdi gerçekten 1 ton mesaj vardi erken yazamıyorum haberin olsjn diye demişti benxs bunu soylemesi bile güzel zaten acil bizey olursa arayin diyor yani