21 hafta da asırı bas agrısı ve dönmesi yasıyorum
Tansiyon da düsük cıkıyor hep
Bas donmesinden ayaga bile kalkamıyorum.
Çok agrı var basımda gecmek bilmiyor.
😟
Bu haftalar normal mi 🤔
Çarpıntım var nabzım hep yüksek diye beloc Zok. vermisti doktor onu ictigimde daha da şiddetlendi basım 😟😟 kullanan varmı