Cigdm Sezeryan doğumdan sonra böyle bı alerjisi olan oldumu [url=https://hizliresim.com/XXatdl][img]https://i.hizliresim.com/XXatdl.jpg[/img][/url]
Ttubiii Cigdm bende 12 gün önce doğum yaptım aynı böyle oldum banada antibiyotik yada verilen anestezi ilaçlarından dediler ama çok fena kaşınıyo heryerimi yara yaptım kaşımaktan 😞 sizinki geçtimi
Cigdm Uzramm bu önceki sezeryandan bunun aynısı şimdi farklı ameliyat oldum aynısı oldu ama o ameliyatı çok bilen yok serzeryan daki resmi gösterdim doktora gösterdim alerji ama antibiyotik dediler antibiyotik değilmiş sürülen bişey ama hangisi bilinmiyor