Sinembe Merhaba arkadaşlar bir kaç gündür rahmimde bir ağrı var yürürken bile açıyor 32 haftaligim bu arada başına gelen var mı acaba
Bedis94- Evet canım doğum yaklaşıyor artık son zamanlarına gelmişsin bunları yaşaman normal. Aşağıda baskı hissedersin acı hissedersin. Rabbim şimdiden hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla kucağınıza alın yavrunuzu🥰