Anne yanı olarak bu chiccoları beğenmiştim ama bugün bi mağazaya girdim normal bir beşik gördüm kademeli olarak yükselip alçalıyor anne yanı oluyor ve normal beşik olarakta kullanılıyor ekstra beşik almaya gerek yok gibi geldi 4 5 yaşa kadar kullanılıyor dediler. Sizce almak mantıklı mı. Anne yanı alıp montessori mi almak mantıklı