Egemensemra Esraa54 merhaba Ben adatipta dogum yapicam ama doktorumun kendi ozel poliklinigi var yeliz akceliz kartalda helismore rezidans da doktorum cok iyi col ilgili tavsiye ederim adatipla anlasmasi var o yuzden dogumu orda kendisi yaptiracak
Kbr92 Esraa54 bende ünal beye gidiyorum filiz hanımı hiç duymadım ama benm bi akrabam tuba hanımda doğum yapdı cok memnundu
Esraa54 Arslnyldz yeni değil sanırım banada tavsiye edildi.Reyhan kaplan hafızoğluna gitmeyi düşünüyordum o doktor sezeryancı dediler filiz dursun normal doğum için bekletiyormuş bende normal istiyorum nasipse ilgi alaka olarak reyhan hanım daha yakın geliyor giden tanıdığımın yorumlarına bakarak ama sezeryancı dedikleri için çok ikilemde kaldım
Hisernisan Tuba Düzcan a gidiyorum 37. Haftadayim ve çok memnunum ilgisi alakası herşeyi ile mükemmel bir doktor. Herşeyden önce ilk normal doğum u öneriyor . En son radde sezeryan diye bilgi veriyor . O yüzden gidecek arkadaşlara tavsiye edebilirim 🤰🌸
Arslnyldz Kbr92 bende Ünal beydeyim . Memnun musunuz ? Son haftalara yaklaştık ama nedense bana Sezaryen yanlısı gibi geliyor tuhaf bi şekilde . Sizin düşünceniz nedir
Kbr92 Benimde son zamanlarım 1 ay kaldı ama benm biraz mecburi sezeryan olcak ikiz gebeyim o yüzden neden sizede sezeryan olarak yaklaşıyorki bebek dönmedimi yada normal doğumu engelleyen bişeymi var