Meraba kızlar bende polikistik over var ilk klomen ilacında yumurta çatladı ama gebelik olusmadı.2.kez verdı doktorum bitmesinden ertesi gün gittim kontrole doktorum hiç yumurta yok dedı ayın 18 inde .duphaston dıyr bi ilaç verdi adet olcaksın adetin 3.gunu femera ya başlıcaksın dedı ama hala adet olmadı acaba sonradan yumurta oluşmus ve çatlamıs olma ihtimali var mı hamile kalmıs olabilir miyim hafif kasık agrım var ve yemeklerden tıksınıyorun bazı yemeklerden yardımcı olursanız cok sevinirim