Seda_selim gebelikte tansiyon önemli tabi lütfen sık sık kontrol altında olun. Benm yengem gebelik tansiyonu yüzünden 34.haftasnda doğum yaptı. Kendisi bigün yoğun bakımda kaldı bebekte bu durumdan etkilendiği için doğduğu ilk günden beri hala küvözde kalıyo Bi haftadır.ve kilosu düşüktü fazla gelişmemişti. Bunu korkutma amaçlı söylemiyorum. Tansiyonun ne kdr önemli bşy olduğunu vurgulamak adına söylüyorum. Tabi herkeste böyle bşy olck die bi kaide yok ama yinede dikkat etmekte fayda var. Mühim olan bilinçli davranmak.