brc_srmn canım bende 25+3 üm cinsiyetini 12.haftada öğrendik. öğrendiğimden beri yavaş yavaş indirim gördükçe aldım. Şuan tüm tekstil ihtiyaçlarını aldım hatta 1 yaşına kadar aldım. Göğüs pompası, Beşik,puset,otamatik ana kucağı gibi büyük ve pahalı şeyleri de hep indirimden aldım. Şuan emzik, bez, ıslak mendil, şampuan felan gibi küçük şeyler kaldı. Sonra ya bırakma derim çok masraflı çünkü yavaş yavaş almaya başla 32.haftaya kadar herseyini bitir derim. Önce hangi markadan ne alacağına karar ver sonra indirim gördükçe al 🤗☺️