Merhaba kızlar. 13+5 haftalığım şuan. Ama şiddetli bel ağrım var. Yatakta sağdan sola dönerken filan kasığım batıyor. Ve bel ağrısından uyuyamıyorum. Yarın doktora gideceğim ama benim gibi olanlar var mı merak ediyorum. Birde afedersiniz akıntı çok fazla. Bu durumları yaşayanlar var mı acaba?