Zeyneep7 9 şubatta adet olmam gerekiyor. Bugün dayanamayıp test yaptım negatif çıktı. Normal testlerden erken olanlarından değil. Biliyorum aslında adet gecikmesi gerekiyor fakat sabırsızlanıyor insan sizce pazartesi tekrar yapsam yine erken mi olur
Kuzucccum Zeyneep7 ben de sizin gb çok merak edıyordum 1 hafta 10 gün kadar öncesinde bile test yaptım cıkmadı 3 gun kala bile yaptım yine cıkmadı adetten bi gün gectı yaptım öyle pozıtıf çıktı. İnsan merak edıyor anlıyorum sizi ama bı kaç gün sonrası yapın daha net sonuç alırsınız ki ıns pozıtıf çıkar 🙏
Zeyneep7 BabyYoda küçük bir ilçede yaşıyorum tek bir kadın doğum var ve aşırı ilgisiz birkaç kez muhattap olmak zorunda kaldım. Gitsem test istesem az bekleseydin diye azarlar o kadar eminim ki .. Aralık ayında düşük yaşadım kısmi olarak sebebi de o doktor
Zeyneep7 Kuzucccum insan aşırı sabırsız oluyor ama o negatifi görse bile belki bir umut deyip devam ediyor yapmaya ben de 4 tane test aldım 9 una kadar yaparım artık da dediğiniz gibi pazartesi falan yapayım 😁😁
masalsmomm Zeyneep7 erken gebelik testi alın ben 6 gün önce yaptım cıkmıstı somra saglık ocagında kan verdim
bebeklerim_ Zeyneep7 evet öyle söylüyorlar ama birkaç gün daha beklerseniz daha net olur bence yine tercih sizin 😌
Kuzucccum Zeyneep7 ayy evet ınsan tutamıyor kendını ben yapmayacağız dedıkce eşim aklıma kokuyordu öyle yapardım taki pozıtıf görene kadar 😀
Gizem2312 Zeyneep7 erken gebelikle çıkar ama adetiniz geçmeden yapmayın bence. Betası kaç oldu kese oluştu mu bebek olcak mı içinde ve en son kalp atışı için ayrı ayrı stres yapıyorsunuz. Biraz beklerseniz kimyasal olsa da en azından bilmezsiniz. İnanın herşeyi hemen bilmek iyi gelmeyebiliyor. Tabi yine de siz bilirsiniz ❤️❤️
Hera02 Zeyneep7 bende çok sabırsızlanıydum adetime 1 haftad kala yaptım çok silik çıktı kan testinde 45 beta çıktı kan testi yaptır bence
Mom050 Gizem2312 katılıyorum ben acele ettim o hatayı yaptım maalesef şimdi belirsizlikle gün sayıyorum stres yaratıyor