Betulela03 Haftamdayim adet olucakmışım gibi belimde çok şiddetli ağrı var dünden beri oturamıyorum yatsam geçmiyor sırt üstü yatsam karnım taş gibi oluyor kalçama vuruyor ağrı acaba normal mi bu haftada yoksa aksi bu durum varmıdır ♥️😊
Sssevgiii Betulela03 canım bende 32+3 üm adet sancıları gibi bende de Var karnımda, bugün ebeme sordum yalancı sancı gibi gözükuyor sıklığını ve düzenini takip et dedi aklında bulunsun seninde
EceElif Betulela03 bnmde öyleydi 31+2yiz bizde dr günde 2 Progestan 2 deda da magnezyum verdi yat fazla yürüme fazla ayakta durma dedi bebek bas asagi duruyor baya da aşağı inmiş bence dr soyle sende
Betulela03 EceElif ya benimkide baş aşağı duruyormuş hemde bu benim ikinci sezeryanim dikislere baskı yapıyormuş banada doktor ayağa kalkma dedi ama küçük çocuk olunca malum kalkıyoruz işte
EceElif Betulela03 ayni durumdayız canim bende 2 oğlan var evde bide utanmadan yat diyorlar olacak is değil 😅