Bende tüp bebekle gebeyim :) ilk denemede rabbime şükür
İnşallah sizde öyle olursunuz ve hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Bendeki problem eş kaynaklıydı ondan yaptırdık
14+6 olduk cok şükür
Zor geçti zor geçiyor… Şimdide bebeğimin eşi aşağdaymış bakalım, hayırlısı olur inşallah