kadriyeahmet Aşıdan bağımsız zaten bebek hareketleri bende bu şekilde olmuştu bir kaç gün çok hareketli oluyor sonra birden duruyor tek tük hareket ediyor,bir süre sonra bakıyorım bi daha hareketlenmiş.O haftalar geçince daha da sık hareketleniyor zaten,2.doz da çok daha hafif geçiyor ,bence yaptırmalısınız,tetanoz çok ciddi etkileri olan bir hastalık yani tetanoz aşısında zarae gören bebek duymadım hiç