umyahsn1010 merhaba sorun kuzenimin bebişi ile ilgili bende bi sorun yok şükür .. Dr um nst kağıdına göre baktı ve gelişim geriliği olabilir ölçümlerine bakmak lazım gibi iç açıcı olmayan bişiler söyledi çünkü nst ye göre bebeğin hareketi hiç yok normal değil hareketsiz olması dedi normal doğmaz bu bebek dedi ..37 hafta 2500 kilo boy 42 cm..