ebrureyhan benim suyum en geniş cepte 7,5 cm ölçüldü. 8 cm’den sonrası yüksek su fazlalığı olarak geçiyormuş. Bebeğimin böbreklerinde de birimde 4.6 mm birinde 5 mm hafif derecede genişleme var dedi detaylı ultrasondaki radyolog. Ama suyun fazla olması az olmasına göre daha iyi dedi. Böbrek genişlemesi de 10 erkek bebeğin 8inde oluyor dedi. Tabi internetten araştırıp bakınca içim içimi yedi, kendime günleri haram ettim. Doktorum da böbrek genişlemesi erkek bebeklerde çok olur hiç düşünme doğar doğmaz geçer, geçmese bile seni korkutmaz dedi. Su fazlalığı için de açlık tokluk şekerime baktık, şeker değerlerim sınırdaydı. Hamur işi tatlı aşırı meyve tüketimini kesersen güzel sonuç alırız dedi. Şimdi sizin yazınızı görünce çok sevindim, içim rahatladı biraz daha. Kendim gibi bir gebeye rastlayınca. Allah bağışlasın oğlunuzu. Siz ne zaman farkettiniz, değerleriniz nasıldı