Nurcan54 senin kaçıncı haftan canım, detaylıya girdin mi ? Benim de suyum sınırda fazla olarak ama. Detaylı ultrasonumda Amnion Sıvısı en geniş cepte 7,5 cm ölçüldü yazıyor. Bebeğim de biraz iri gidiyor. Doktorum açlık tokluk şekerime baktırdı , o da sınırda çıktı. Şimdi diyet ile devam ediyorum. Armut , muz , havuç, hamur işi , un, beyaz ekmek tüketimini kestim. 3 hafta sonra randevumuz var, inşallah güzel haberler alırız