Emire-09 İki bezi de aldım denemek için ama sleppy çok minik kaldı primanın yanında ikisi de aynı kilogram neden böyle bir fark var kullanan anneler bebekler hangisine sığıyor🙈😂
biranneikikedi Emire-09 ben de sleepy 1 numara aldım hem de 240 tane 😂 cahillik böyle bi şey işte gözüme çok küçük geldi. 2 numara da sipariş verdim bir paket. Umuyorum ki 1 numara olanların birazını kullanabilirim
Seyma2861 Emire-09 kullananlardan öğrendiğim kadarıyla sleepynin 2 numarası diğer markaların 1 numarasına eşit. Bende yarın alacağım 210 lu paketlerden 2 numara alacağım yenidoğan için
remkocc biranneikikedi kız öyle deme bende aynısını aldım çoklu 1 numara 18gunluguz 3paket bitti nerdeysee ben çok memnun kaldım valla 4kiloyuz şuan 5kiloya kadar kullaniliyo bakalım 😁😂
remkocc biranneikikedi hemdee o bile büyük geliyor minik popolarina ki ben 3350gram doğurdum herkes için konusmayayim 😁
Epifenomen biranneikikedi iç lastiklerini koparırsanız genişler. Dar gelmeye başladığında öyle deneyin. Ben elimde kalanları öyle bitirdim
Emire-09 YazeeL ya bir baya küçük avuç içi kadar🙈ama iyi diyen annelerimiz var ben hiç kullanmadım daha bakalım😊
biranneikikedi YazeeL normal diyen anneler de var ben daha kullanmadım ama 1 numarayı hastane çantasına koyacağım
biranneikikedi remkocc ayyy inşallah inşallah valla açıp içini bakınca anaa bu çok küçükmüüş diye kaldım 😂
biranneikikedi remkocc ay valla içimi rahatlattınız 🙏🏻 Hemen gidip eşime de söyleyeyim napacağız bu kadar bezi diye söyleniyordu 😂
Tuba18 biranneikikedi bende bakıp bakıp diyorum ya ama çok küçük nasıl olacak bu 😅eşim der çocuğu nasıl birşey hayal ediyorsun olur olur bu 😅ben bir paket aldım içinde 40 tane var
remkocc biranneikikedi hehehe bittiği zamanda söylerim veya elimde kalırsa ama şuan ne sızma ne bişey valla gayet memnunum oğluşum da saolsun çatır çutur ediyor bezlere kalmaz inşallah 😂
mmek_2014 biranneikikedi benim oğlum 3.760 gr dogdu sleepy 1 numara gayet iyi oldu. 20-25 gün kadar 1 numara kullandık sonra 2 numaraya geçtik
Emire-09 Valla bende hastane çantasına prime koydum dedim bu ne çok küçük Allah tan 40 tane almıştım dedim ama işe yarıyorsa çok iyi elimde kalacak sandım🙈😂😂