Damlahtp Bugün benim alışverişte kabul günüm galiba😂resmen bu siteden hastane çıkışı yaptıran varmı nasıl güzelmi ödeme konusunda sorularım var
34_21_23 Damlahtp bende asafindükkani sayfasından yaptırmayı düşünüyorum 185tl ama daha iyisini bulabilir miyim bilmiyorum 😂 giydirmekten çok hatıra için yaptıracam 😊
Guzel_anne Damlahtp arkadaşım hediye aldı 10′lu müslin örtüde vardı çok güzel yıkadım rengi aynı gönül rahatlığıyla alabilirsiniz 👍
Damlahtp Happy58 acaba nasıl tercih ettiniz 10 lumu beşlimi yoksa kendinizmi yaptınız bşde ödeme havalemi yoksa kredi akrtımı ödeme yaptınız çok spru sordum kusura bakmayın
Happy58 Damlahtp ben 10 lu takım tercih ettim kredi kartıyla ödedim canım bu arada istediğini sorabilirsin ☺️
Damlahtp Happy58 bilemedim ya 200 tele gibi bir fiyatı oluyor değermi acaba diye gereklimi o fiyat öle kararsız kaldımki sadece anı olarak yaptırcam 3 lü yaptırayim diyorum sonra battaniye ve yastıkta olsun diyorım bi karar veremedim açıkcası :)
Ask171210 Damlahtp canım wabi sabi den yaptırdım gayet güzel geldi. 160 tl 10 lusu kargo dahil bi bak istersen
Happy58 Damlahtp hastane çıkışlarının fiyatları genelde o kadar ve bende birinin tavsiyesi üzerine aldım
Happy58 Damlahtp ayrıca sadece battaniye yastık takımları da var memnun kalırsak nevresim de yaptırcaz
Damlahtp 34_21_23 bende onun için yaptırıcam ama işte sonra acaba baytaniyeside olaun yastığıda olsun diyo insan 😂 yoksa 3 lü yaptırıcaktım ben sadece
6217 Damlahtp ben 10 lu aldım valla hala kullanıyorum 17 günlük bebeğim henüz yeni memnunm bende anı olarak kalır diye aldım ama siz 3 lü de alabilirsiniz ben kış olduğu için 10 lu yaptırdım