Minanin_Annesi benimde bu ara hafif ishal gibi. Bebekte bazen top gibi oluyor ya da sanki bütün karnım gerginleşerek sertleşiyor. Doktora sordum bu gün, günde 10 kereye kadar normal dedi. Adet ağrısı gibi ağrılar 1 haftadır bende de başladı. 33+3 teyim şuanda. Sanırım rahim doğuma hazırlanmaya başladı.