Meral0203 18+2 deyiz bebegi.neredeyse gunde bi.kere pit seklinde hissediyorum. Sizde de boylemiydi siz ilk ne zaman hissettiniz gunde kac kere hissettiniz ??
Deryayurt Meral0203 bende o haftalarda seyrime şeklinde hissediyodum 21 oldum ufak tekmeler başladı daha netleşiyor yani ♥️
ikincimucizemmmm Deryayurt Meral0203 ikinci gebelikte erken hissedilir diyorlar daha rahat geçer diyorlar ama oğlumda hiç bulantım olmamıştı bu sefer yerlerde sürünüyorum bakalım ne zaman hissedeceğim
Alyamm_ Meral0203 16 gibi pıt, pıt hissetmeye başlamıştım şuan 19+3 üm tekmelerini net hissediyorum ama gündüz tekme sayısı cok az 4-5 belki en fazla gece daha çok hareketli 🤗🥰
Deryayurt ikincimucizemmmm ben ilk gebeliğimi hatırlamıyorum ya 2017deydi pek anımsayamıyorum ilk haftalarımı son haftalaeda baya hareketliydi onu hatırlıyorum bitek 😊
ikincimucizemmmm Deryayurt bende 2016 da doğum yaptım çoğu şeyi hatırlıyorum tek fark şuan mide bulantısı çok fena bunda oğlumda hiç bulanmamıştı