Haticemelekkkk Hamileyim ve galiba işkembe aserdim 😂 eşim bulamadı en son migrostan buldu daha önce yiyen varmış oranın işkembesini
balperisi_71 Haticemelekkkk biz hep migrostan alıyoruz ama kuzu iskembesini hiç kokmuyor ve temzilenmis oluyor. Çok tavsiye ederim buzluga stok yaptım resmen
Krtalzyn Haticemelekkkk sakatatlar yasak deniyor bazen benimde canım işkembe çekince az bişey içiyorum ama yasakmış
Haticemelekkkk balperisi_71 balperisi_71 bizde bugün aldık inşallah tadı güzeldirr kimisi tatsız tuzsuz oluyor diyor da
MervErdo Valla işkembe ciğer böbrek yürek ne varsa yedim ilk 3 ay içinde genelde önerilmiyo ona da doktorum abartma mümkünse dedi