senaack Kimseden ses çıkmıyor aynı haftada olanlar ne durumdasınız ben oturamıyorum kalkamıyorum koca göbeğimden sizde durumlar nasıl 😭💕
Umutgmz senaack bende aynı mide yanmasi mide bulantısı bitirdi beni resmen hayırlısıyla bı dogsalardi
Ortmenanne16 senaack burdayım burdayım 😂😂😂 sabah olunca dayak yemiş gibi kalkıyorum yataktan gece olunca ayaklar eller şişmiş oluyo ödemeden analık kutsal derlerdi de vallahi öyleymiş 💐💐💐
Sen1meleksin senaack çok şükür ben rahatım 36+2 yiz bende 33. Haftamda falan cok rahatsızdım belimden falan ama şükür 33 den sonra gecti.
Nesli123 senaack benim de aynı ellerim ayaklarım şişti bayağı. Parmaklarımı kapatmakta zorlanıyorum 😅 mide ağrısı oluyor sürekli az kaldı diyip motive etmeye çalışıyorum kendimi🙄
Sen1meleksin senaack tek sıkıntım elim ayağım yüzüm şişiyor oda gün içinde geciyo sabah kalkınca dövülmüş gibi hissediyom ama🤣🤣
Selver_1994 Umutgmz 9 haftalıktı başladı mide bulantım mide yanmam 23 haftada başladı hala devam ediyo 3 şişe ilaç bitirdim
Ortmenanne16 senaack doktor en son muayenede karnıma dokunup oo süper kasılma yok dedi ben şok tabi dedim doktor bey ben kaçıncı leveldeyim daha nereye şişerek bu karın yer yok bakın var daha var dur dedi 🤭🤭🤭
Umutgmz Selver_1994 bende sezeryan Olcam pazartesi gün verecek doktorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏