Ne gelen var ne giden ne sancım var ne açılma😀 merak ettiğim ne kadar daha bekletir doktorum suni sancı verip doğumu baslatmaz inşallah çünkü suni sancidan korkuyorum bebeğin hareketlrinide daha yukarda hissediyorum aşağa inmemiş gibi yarın kontrolüm var inşallah herşey yolunda gider aynı durmda olan annişler var mı 👼