Aysentass Kızlar merhaba ben diğer yerler hariç vajinamı hep jilet ile alıyorum haftada bir yapıyorum sünnet olduğu için Bir de ağda tercih etmiyorum enfeksiyon riski çoğalıyormuş gözenekler açık olduğu için Da çatı muayenem yapılacak temizlenip gidicem zaten sezeryan olursa sorun değil ama normal doğum olursa duşa girip temizlenmeye vaktim olurmu sizler neler yapıyorsunuz
Eddii Aysentass bende kara kara düşünüyorum bu durumu. Vücudumun ağdaya ciddi alerjisi var ağda yapamıyorum asla. Ama Doğumda,çatı muayenesin de napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ayseege6156 Aysentass normal doğum olsa bile öyle hemen pat diye doğum olmuyor sancılarınızın gerçek doğum sancısı oldulunu hissettiğinizde girin duşunuzu alın socak su ile temizliğinizide yapın öyle doktora gidin ha evde sancı çektiniz ha hastahanede ortalama ilk doğumda 5-10 saat arası bazen daha geç doğum gerçekleşiyor bilginiz olsun
ZEhrA_94 Aysentass canım eğer özel hastanede ise yapabilirsin ama devlette zor çünkü hemen alttan muayene yapılıyor ki doğum ne kadar ilerlemiş diye üstünü de ğiştiriyorlar önlüğünü giydirip nst ye bağlıyorlar kalkamıyorsun zaten açılman fazlaysa zaten gittiğinde tuvalete gitmen bile yasak
Gizem_ar Nida_Y jilet yapmak sünnet değilde bi arpa boyunu geçmemesi gerekir derdi annem hep uzatmamak lazım yani sanırım o konuda diyor hanfendi
Aysentass Nida_Y Haftada bir defa yıkanmak suretiyle bedenin temizlenmesi, tenasül uzvunun etrafındaki kılların tıraş edilmesi ve koltuk altı kıllarının yolunması sünnettir. (İbn-i abidin)
Vahide-azra Ayy benim de en büyük tereddütüm bu, ağda yaptırıyorum ne zaman yapsam ne zaman kurtarır aklımda deli sorular
10Seher10 Vahide-azra ben ağda kullanıyorum. 20.günden sonra çıkmaya başlıyor. Seyrek zaten belki onun etkisi olabilir. Genellikle ağda kullanan kişiler de tüyleri kırılmadığı sürece 15.günden sonra çıkmaya başlar.
Ortmenanne16 Vahide-azra bende sizin gibiym şimdi 35im normalde lazerli olduğum için az az çıkıyor ama doktor bu neticede her an alttan muayene isteyebilir şimdi alsam sonra yine çıkacak minik minik ağda olmaktan kolay iş değil bu şekilde valla napcam bilmiyorum
Aysentass Gizem_ar Haftada bir defa yıkanmak suretiyle bedenin temizlenmesi, tenasül uzvunun etrafındaki kılların tıraş edilmesi ve koltuk altı kıllarının yolunması sünnettir. (İbn-i abidin) sünnet canım araştırmıştım
Vahide-azra 10Seher10 evet işte ağdaya gelmesi önemli benim gebelikte seyrekleşti azaldı gibi ama bilemedim ki
Ecem1818 Aysentass suyun vs geldimi hiç panik olma hemen duşa gir temzlem abdest al öyle git ben suyum geldikten 14 saat sonra sezeryana alındım hiç panik yapma açılmam olmadı mecbur sezeryan oldu şu Venüs jiletlerden aldım
Msydn6 Aysentass evet özellikle perşembe günleri çok sevapmış vücut temizliği her hafta yapamasamda bende özen gösteriyorum sık aralıklarla yapmaya 🤍
Gizem_ar Aysentass yok jiletle sünnet zannetmiş ben onun icin demişştim zaten dediğiniz gibidir sünnet olmasına da zaten gerek yok yapmamız gereken şeyler ama buralarda her konu bi yerlere çekiliyor işte 😂😂
aylinsss Aysentass çatı muayenesini 38 e girince yapacak doktorum bende gitmeden ağda yaptıracagım her türlü çıkmadan doğururm diye düşünüyorum ama sizin biraz erken belki 38 39 da yapmanız gerekebilir
burjoosphere Aysentass 35 de ağda yaptırdım. 38+3 te sezeryan olacağım o vakite yakında makineyle çıkan inceleri alırım dedim. Sezeryanda sıkıntı şu sezeryandan 1 hafta sonra doktor kontrol ediyor. Jilet yaparsanız bir haftada çıkabilir.
Aysentass burjoosphere sezeryanda karın kontrol edilmiyormu çatı muayenesi gibi ayırıp mı bakacak 😱😱😱
burjoosphere Aysentass sezeryan dikiş yeri baya aşağıda yani vajinanin biraz üstünde oluyor sonuçta o bölgede de tüylenme oluyor. Kaldı ki doktor gerek görürse ultrason yerine vajinal muayene yapabiliyor.