Hatice4446 benim ilk doğumum zorunlu sezaryen olmuştu ama hiç zorlanmadım, normal doğumda da yırtık olduğu zaman mecbur dikiş atılıyor, oraya dikiş atılmasından da sezaryen olmak bana daha iyi geliyor, şimdi yine sezaryen olacak, herkesin görüşü farklı olabilir tabi 😇