Dalin93 ben 2 li testimi orda yaptırdım Sonucumu göstermek için 2. Kez gittim Murat Kalemli ye annemle dalga geçti Ve ultrason muayenesi 1 dk sürmedi. Ayrıca çok kalabalık bir hastane yabancı uyruklu vatandaşlara karşı bizlerden daha ilgililer hakkımız olan muayene hizmetini ödediğimiz tüm vergilere rağmen sağlıklı bir şekilde alamıyoruz😓 Ben zaten Tekirdağ da yaşıyorum burda da devlet hastanesine gidiyorum ama maşallah doktorumdan çok memnunum.