Kızlar annemdeyim biraz önce annemin arkadaşı geldi “aaa daha karnın hiç çıkmamıııış” dedi ve ben daha 3 aylık hamileyim yani. Bende bu aylarda çıkmazki zaten dedim “olur mu canım dedi illa biraz çıkması lazımdı ama senin dümdüz ” dedi annemle göz göze geldik ikimizde gıcık olduk annem beni savundu bende boşver dercesine bakış attım sustu annemde ne kadar cahil insanlar var sanane benim karnımdan ilk gebeliğimde de 5. Aydan önce çıkmamıştı karnım buda öyle olacak demekki yani sanki anormalmiş gibi konuşuyo canımı sıktı😒