Ben 7 haftada kalbini duydum sonra 12+3 güne randevu verdi. Kaç haftadır içim içimi yedi acaba kalbi atıyor mu, bir şey oldu da ben bilmiyorsam, gelişmiyorsa diye diye dün gece rüyama bebek girdi. Doğmuştu emziriyordum çok güzeldi ve dayanamadım bugün 11+1 de gittim ki ne göreyim kolları, bacakları olan kımıl kımıl bir bebek var içimde. Sen de içini ferah tut zaten sorun olsa illaki bir şekilde hissedilirdi