Handan04 Rahim filmi çektim bugün tüpler açıktı bi sorun görünmedi çok şükür çektirenler ne kadar zaman sonra kendiliğinden gebe kaldınız?
Elifkskl Handan04 ben çekildikten sonra 1 kere adet oldum sonra gebe olduğumu öğrendim ikinci ayda oldu şükür 🙏
Handan04 Minik95 hayırlısı olsun İNŞAALLAH cektirdikten sonra doktor kan tahlili falan istedi adetin 3 günü sonra ne yapcak nasıl olacak bilmiyorum
Handan04 bigunanneolucak devlette yaptırdım tabiki ağrısı var adet sancısı gibi korkulacak bisey yok bebek için insan herseye katlanıyor
afrasil Handan04 merhaba yorumunuzu gördüm hangi sehirdesiniz bende devlet hastanesinde çektirmek istiyorum
DaisyMom Handan04 5 veya 6 ay gibi bir sureydi.Tabi rahim filmden sonra tup bebek denedim tutmadi.Bende biraktim kendiliginden oldu💕 hakkinda hayirlisi canim.
Nehirimmm06 Handan04 canım ben geçen sene bir ay sonra hamile kaldım bu senede beklemek istemediğim için gene bir ay sonra aşılama oldum tuttu hemen
Tugce28 Handan04 inşallah canım 🙏🏻Evet doktor korun dedi antibiyotik vermişti işlemden sonra birde yumurtalıklar o ay radyasyon aldığı için önermiyorum dedi o şekilde
Kkubraaa Bennn. 2 senedir olmuyordu en son rahim filmi denedik bu da olmasa aşılama yada tüp bebek yaptıracaktik cok şükür filmden sonra 1 Ay korunduk 2. Ay hamileydim
Xsxs bigunanneolucak bnde bugun cektirdim biraz acidi ama dayanilmicak gibi degil alete gore de degsiyormus galiba
Handan04 bigunanneolucak vajina rahat açılıyor zaten rahime dokunulmasi acıtıyor uyuşması için iğne yapılıyor rahime çok şükür dayanilmicak kadar zor değil bebeğim olsun diye herseye katlanırım
Cennet40 Handan04 bende Ağustos ayında çekildim anestezisiz. Saniyelik bir adet ağrısı gibi sızıntı oldu sonra ayağa kalktım hemen.Ogün biraz bacak ağrım oldu o kadar. Sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Çok şükür 23+6 Dayım🤲🏻🌸
nisan-23 Handan04 ben haziranda çektirdi m bir sorun çıkmadı. Henüz hamile kalamadim 21 ocakta aşılama yapıldı ama oda tutmadi sanırım adet belirtilir var sivilce bel ağrısı