Gta_35 bende de 13 hafatlıkken olmuştu.akşam saatleriydi hemen hadyaneye gittim.Zaten nöbetçi kadın doğum doktoru da oluyor.bana Progestan diye bir ilaç verdi.Bi de eşimle kan uyuşmazlığı var bizim onun için de iğne verdi.Kan uyuşmazlığı nedeniyle olabiliyormuş kanama.Ayrıca başka bir iğne daha vermişti şu an adını hatırlamıyorum.Benim 1 hafta sürdü.Diğer iğne 2 dozdu.Eğer 1 hafta içinde geçmezse 2. Dozu da vurdur demişti.geçtiği için gerek kalmamıştı.Eşinizle kan uyuşmazlığı varsa büyük ihtimal o yüzden.Korkmayın ama beklemden doktora gidin hemen.