Kızlar 18.haftadayım 3 kilo aldım 53 oldum, ilk gebeliğim. Sol göğüs altındaki kaburgamda arkaya doğru uzanan bir ağrı var. Sadece uzanınca geçiyor. Masa başı çalışıyorum. Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum. Ağrı normal mi bilmiyorum ama ne zaman geçer neden oluyor öğrenmek istiyorum.