esras 37 haftalık hamileyim kolumu kaldırcak bile gücüm yok 😳😱😢 dün bir anda oldu böyle neden acaba sizinde başına geldi mi ?
DilanArven esras bende bugun 38 oldum. Aynen boyleyim. Son bir haftadan beri. Uyku hali yorgunluk hep var. Beni korkutan bu yorgun hissettigim gunlerin birinde doğum yapmak, doguramam herhalde bu halde 😏🤔☺
esras DilanArven aynen öyle halsizlik ki doğum sancısı tutsa doğurcak halim yok 😢😢 dünde ne evi topladım ne temizledim bugünde inşallah şu yorgunluğum geçerde iyi olurum 😳 geçen hafta çok iyiydi enerji doluydum hiç yorulmuyordum
ozlemm_ 39+0 günlüğüz 2 gündür halsizlik ishal mide bulantısı gibi şikayetler başladı sanırım Doğumun yaklaştığına işaret bugün kontrolüm var doktoruma soracağim artık doğsun sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah🙏