Her sorulduğunda yazıyorum mutlaka çünkü çok zor kabızlık yaşayan bilir 😥 7zeytin+1incir sabahları aç karnına yiyin sonra yarın saat geçsin iyle kahvaltı yapın. Çok iyi geliyor emin olun 7cm kistim varken dahi onun faydasını gördüm. Ölüyordum resmen kabızlıktan🤦🏻♀️