Kizlar merhaba, benim bir sorum olacak sizlere 15+6 haftalik hamileyim ilk haftalarda bu uyku ve yorgunluk hali daha fazlaydi cunku midem asiri bulaniyordu hic birsey yapasim yoktu sonra doktorumun onerisiyle prilam kullanmaya basladim mide bulantilarim gecti ama bu surekli uyku halim gecmek bilmiyor sabahlari gecte kalksam erkende kalksam gun icinde hep halsizim. Bu durumu aranizda yasayan var mi acaba.